גלאון חושפת: לפיד אמר לי שיקדם הסדר מדיני עם אבו מאזן

אליהו גרין No Comments on גלאון חושפת: לפיד אמר לי שיקדם הסדר מדיני עם אבו מאזן

היא התייחסה להתבטאותו השערורייתית של יו"ר הרשות וגינתה אותה, אך טענה כי למרות זאת צריך להמשיך ולשוחח עימו. בליכוד הגיבו לדבריה: "יצא המרצע מן השק — לפיד וגנץ מקדמים ויתורים מסוכנים למכחיש השואה אבו מאזן"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המועמדת לראשות מרצ, ח"כ לשעבר זהבה גלאון אמרה היום (חמישי) בריאיון לאתר 'וואלה' כי ראש הממשלה לפיד אמר לה בפגישתם, כי בכוונתו לקיים משא ומתן עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן ולהגיע להסדר מדיני עם הפלסטינים.

היא התייחסה להתבטאותו השערורייתית של יו"ר הרשות וגינתה אותה, אך טענה כי למרות זאת צריך להמשיך ולשוחח עימו.

דבריה של גלאון, לפיהם לפיד חותר להסדר מדיני עם הפלסטינים – עוררו סערה בימין.

בליכוד הגיבו: "יצא המרצע מן השק — לפיד וגנץ מקדמים ויתורים מסוכנים למכחיש השואה אבו מאזן. אחרי שנים שבהם הליכוד הוריד את אבו מאזן מסדר היום העולמי, לפיד וגנץ מחזירים אותו למרכז הבמה. רק הליכוד יקים ממשלה יציבה שתחזיר את אבו מאזן לבידוד, רק הליכוד יקים ממשלה לאומית יציבה שלא תהיה תלויה בתומכיו של אבו מאזן מרע״מ והרשימה המשותפת".

ברוח הציונית בראשות שקד הגיבו: "לפיד וגנץ בממשלת שמאל צרה יובילו להקמת מדינה פלסטינית. איש ימין שמצביע להם צריך להבין את ההשלכות. בדיוק בשביל זה אסור שתקום ממשלת שמאל צרה. רק הרוח הציונית תמנע ממשלות צרות ותוביל לממשלת אחדות, רחבה וציונית".

גלאון השיבה לתגובת הליכוד: "הנה יצאו הכהניסטים מהמחילות. נתניהו מוכן לקדם חוקי גזע וגירוש כדי לקבל כרטיס צא מהכלא. רק הליכוד יקים ממשלה עם בן גביר שתשלח אזרחים ברכבות".



0 תגובות